Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 14ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου.

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS +/ ΔΡΑΣΗ ΚΑ1

 


Το 14ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + (Δράση ΚΑ1- Σχολική Εκπαίδευση).

 Η αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών
(Γκότα Ευθυμία, Παπαδοπούλου Σοφία, Τσιριμιάγκου Ειρήνη,)
 θα ταξιδέψει στη Μάλτα 
στις 18-7-2016 προκειμένου να επιμορφωθεί στον διαδραστικό πίνακα.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 
Πραγματοποιώντας το σχέδιο, το υπάρχον σύστημα (σχολείο, διδασκαλία, εκπαιδευτικοί, μαθητές) καλείται να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις και να ικανοποιήσει τις ανάγκες  του. 
Έτσι στοχεύουμε:


Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση 

  •  Να γνωρίζουν και να κατανοούν τα βασικά χαρακτηριστικά, τον τρόπο λειτουργίας και τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα.


Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων - δεξιοτήτων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση: 

  • Να αξιοποιούν παιδαγωγικά τα εργαλεία και τις λειτουργίες ενός διαδραστικού πίνακα. 
  • Να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό με τα εργαλεία του πίνακα.
  • Να χειρίζονται παιδαγωγικές εφαρμογές και λογισμικά που θα αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική πρακτική, στην επικοινωνία και στη συνεργασία.
  • Να εφαρμόσουν τα ψηφιακά μέσα σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης. 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών:

Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση:

  • Να συνεργάζονται και να διαμοιράζονται το εκπαιδευτικό υλικό που θα σχεδιάζουν κι θα αναπτύσσουν.

ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ Δ.Π.
 
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
 

2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΗΜΑΘΙΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ

1. Ο διαδραστικός πίνακας στη διδασκαλία
Ερευνητική προσέγγιση ως προς τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών
    Κ. Δημημητράκης, Α. Σοφός
Κάνω κλικ ΕΔΩ

2. Παιδαγωγική προσέγγιση ή απλά ένα ακόμα τεχνολογικό βοήθημα;                               
Α. Ανδρέου
Κάνω κλικ ΕΔΩ
4ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΡΟΥ - ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

Παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από τη χρήση των διαδραστικών πινάκων στις εκπαιδευτικές κοινότητες του Ηνωμένου Βασιλείου και των Η.Π.Α. κι υποστηρίζεται η πρόταση χρήσης τους κι από την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα.
Κάνω κλικ ΕΔΩ 


1. Αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα για τη διδασκαλία της έννοιας της γωνίας στη Στ΄ Δημοτικού
Μ. ΛΑΤΣΗ    Κλικ ΕΔΩ


   2. Από το άλφα στο ωμέγα» Σενάριο διδασκαλίας σε διαδραστικό πίνακα
Κ. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ   Κλικ ΕΔΩ

3. Αξιοποίηση Διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία Συναρτήσεων – Γραφικών παραστάσεων

                               Σ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ   Κλικ ΕΔΩ

4. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στα φιλολογικά μαθήματα 
Κλικ 


5. Ο Διαδραστικός Πίνακας στη σχολική τάξη μέσα από την επισκόπηση της βιβλιογραφίας:Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
Κλικ 

6. Ο Διαδραστικός Πίνακας στην αίθουσα διδασκαλίας.

 Εξάσκηση της Γερμανικής γραμματικής και του συντακτικού
                                         Ροφούζου Α.    Κλικ ΕΔΩ


7. Παραγωγή προφορικού λόγου από τα νήπια, μέσα από την αφήγηση ιστοριών, με τη βοήθεια εκπαιδευτικών υλικών και ψηφιακών εικόνων σε Διαδραστικό Πίνακα
                                        Λάππας Δ.    Κλικ ΕΔΩ








Η αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα ως εργαλείου εξατομικευμένης διδασκαλίας για την απόδοση κινήτρων και την ανάπτυξη του εύρους των δεξιοτήτων ατόμων με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού   Καψάλης Δ.

Κάνω κλκ ΕΔΩ



2. Ο διαδραστικός πίνακας στη διδακτική πράξη: Διεθνής βιβλιογραφική επισκόπηση της τελευταίας 5ετίας

Παππά Α., Μικρόπουλος Α. 

Κάνω κλικ ΕδΩ




1.Ο διαδραστικός πίνακας στο Νηπιαγωγείο

Μαντζανίδου Γαρυφαλλιά
 Κάνω κλικ ΕΔΩ

2. Αγωγή Υγείας και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Εφαρμογή και αξιολόγηση της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία διαθεματικών διδακτικών σεναρίων

Μαχαιρίδου Μαρία, Χατζηγιώση Μαρία ,
Φατσέα Αδαμαντία, Αντωνίου Παναγιώτης

Κάνω κλικ ΕΔΩ


3. Η αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα ως εργαλείου εξατομικευμένης διδασκαλίας για την απόδοση κινήτρων και την ανάπτυξη του εύρους των δεξιοτήτων ατόμων με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού

Σακελλαροπούλου Γεωργία, Καψάλης Νικόλαος, 

Καψάλης Δημήτριος
Κάνω κλικ ΕΔΩ

ΑΡΘΡΑ

Μελέτη του Υπουργείου Παιδείας της Αγγλίας για τους διαδραστικούς πίνακες σε  άρθρο (30-1-2007) του ΒΒC. 

Διαβάζω περισσότερα ΕΔΩ

Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

    Ο  διαδραστικός  πίνακας  είναι  στην  ουσία  ένας  πίνακας  που  συνδυάζει  την  απλότητα  και  λειτουργικότητα ενός συμβατικού πίνακα με τις δυνατότητες ενός  υπολογιστή. 
Συμβάλλει  στην  ενίσχυση  της  μαθητοκεντρικής  προσέγγισης  και  την  ανάδειξη  της  συνεργατικής  μάθησης  μέσα  στη  σχολική  τάξη.

   Κάνω κλικ  ΕΔΩ για περισσότερα.



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

προτείνεται από τον Δρ. στις ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Γ. Κουτρουμάνο         



Αναστασιάδης, Π., Μικρόπουλος Α., Σοφός, Α. & Φραγκάκη, Μ. (2010). Ο διαδραστικός πίνακας στη σχολική τάξη: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις -διδακτικές εφαρμογές. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Διαθέσιμο στο: http://users.sch.gr/geoman22/epimorfosi_B/diadrastikoi- A%20theoritiko%20plaisio.pdf

Αναστασιάδης, Π., Μικρόπουλος, Α., Σοφός, Α. & Φραγκάκη, Μ. (2011). Ο Διαδραστικός Πίνακας στη σχολική τάξη μέσα από την επισκόπηση της βιβλιογραφίας: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Πρακτικά, 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου: "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα, Απρίλιος 2011. Διαθέσιμο στο: http://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1304944738_1-0067.pdf                                                           (Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του συνδέσμου) 

Βροχαρίδου, Α. & Σωτηράκη, Σ. (2010). Προσέγγιση της Τέχνης με τη βοήθεια Διαδραστικού Πίνακα στο Νηπιαγωγείο. Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», τόμος ΙΙ, σ. 529-536, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010. Διαθέσιμο στο: http://www.etpe.gr/files/proceedings/26/1286265528_8.pdf
( Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του συνδέσμου) 


Κορακάκης, Γ., Παυλάτου, Ε., Μπουντουβής, Α. & Παλυβός, Ι. (2010). Διερευνητική διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για την ενότητα «Χημική Κινητική» Β’ Λυκείου. Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», τόμος ΙΙ, σ. 383-390, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010. Διαθέσιμο στο: http://www.etpe.gr/files/proceedings/26/1286265918_21.pdf
( Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του συνδέσμου) 


Κουτρομάνος, Γ., Νικολοπούλου, Κ. & Καράμηνας Ι. (2010). Εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών στη χρήση διαδραστικού/αλληλεπιδραστικού πίνακα. Επιστήμες της Αγωγής 4, 69-80.

Λάππας, Δ. (2011). Παραγωγή προφορικού λόγου από τα νήπια, μέσα από την αφήγηση ιστοριών, με τη βοήθεια εκπαιδευτικών υλικών και ψηφιακών εικόνων σε Διαδραστικό Πίνακα. Πρακτικά, 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου: "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα, Απρίλιος 2011. Διαθέσιμο στο: http://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1305144714_1-0445.pdf

( Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του συνδέσμου)

Νιάρρου, Β. & Γρουσουζάκου, Ε. (2007). Ο διαδραστικός πίνακας στην εκπαίδευση. Στο Ν. Δαπόντες & Ν. Τζιμόπουλος (Επιμ), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», (σελ. 682-692), Σύρος 4-6 Μάιος 2007, Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Ροφούζου, Α. (2011). Ο Διαδραστικός Πίνακας στην αίθουσα διδασκαλίας. Εξάσκηση της Γερμανικής γραμματικής και του συντακτικού. Πρακτικά, 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου: "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα, Απρίλιος 2011. Διαθέσιμο στο:http://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1305149673_2-1181.pdf
( Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του συνδέσμου) 


Τριανταφυλλίδης, Α. (2008). Ο διαδραστικός πίνακας ως εργαλείο μάθησης: Η εμπειρία από τη χρήση του στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων Θορικού. Το Βήμα των Εκπαιδευτικών. 

http://11dim-evosm.thess.sch.gr/old/vima/vima14.htm


ΒΑΣΙΚΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Δ.Π.
Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζεται ο βασικός χειρισμός του διαδραστικού πίνακα.


  •  πώς γράφουμε με μαρκαδόρο, 
  • πώς προβάλουμε εικόνες,βίντεο, κλπ.,
  •  πώς χρησιμοποιούμε τις εφαρμογές του υπολογιστή μας,
  • χρήση του παγκόσμιου ιστού, 
  •  σημειώσεις επάνω σε αρχεία με εκπαιδευτικό υλικό                  (π.χ. Word, PDF, κλπ.)   
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ


Στο βίντεο παρουσιάζεται υλικό για την προσχολική ηλικία, για τη γλώσσα, τα μαθηματικά, το εμείς κι ο κόσμος, την ιστορία, τη γεωγραφία και τα αγγλικά διαφόρων τάξεων του δημοτικού σχολείου.


Στο βίντεο παρουσιάζονται ενδεικτικά πλάνα μαθημάτων Γλώσσας και Μαθηματικών για την Α' Δημοτικού.

Στο βίντεο παρουσιάζονται ενδεικτικά πλάνα μαθημάτων Γλώσσας και Μαθηματικών για τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. 


ΣΕΝΑΡΙΑ


Η χρήση του διαδραστικού πίνακα τον αναδεικνύει  όχι μόνο ως εργαλείο εποπτικής διδασκαλίας αλλά κυρίως ως  εργαλείο της ενίσχυσης της μαθησιακής διαδικασίας, της οργάνωσης της λειτουργίας της τάξης, της κοινωνικής αλληλεπίδρασης, της επικοινωνίας και της συνεργασίας. Κλικ ΕΔΩ  και βρίσκω ακόμα δυο ενδεικτικά σενάρια χρήσης του διαδραστικού πίνακα.


Εκπαιδευτικά σενάρια Κλικ ΕΔΩ

Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά
Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Μαθηματικά.
Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στη Φυσική.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ


ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ Δ.Π



ΠΡΟ-ΔΡΑΣΕΙΣ
Το πρώτο βήμα έγινε στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αιγαλέω!!!

Οι αγαπημένοι μας συνάδελφοι  του 6ου Δημοτικού σχολείου Αιγαλέω, πάντα πρόθυμοι να μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, μας ενημερώνουν για τη χρήση των διαδραστικών πινάκων.








Μας παρουσιάζουν ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο, το Kahoot, με το οποίο:
  •   δημιουργεί κανείς εύκολα και γρήγορα, παιγνιώδη κουίζ με σκοπό την αξιολόγηση των μαθητών  σε πραγματικό χρόνο τάξης. 
  • Τα κουίζ προβάλλονται στην τάξη. 
  • Κάθε μαθητής απαντάει σε αυτά μέσα από τη δική του συσκευή (υπολογιστή, τάμπλετ, smartphone). 

Διαδικασία
  1. Ο εκπαιδευτικός δημιουργεί έναν λογαριασμό χρήστη δίνοντας mail και κωδικό πρόσβασης στη σελίδα του Kahoot.
  2. Προβάλλει την οθόνη του υπολογιστή  στον πίνακα της τάξης και επιλέγει ‘Play΄
  3.  Οι μαθητές εισάγουν το PIN(αριθμός εισόδου στο παιχνίδι για τους μαθητές )
  4.  Οι μαθητές συνδέονται στο Kahoot.it με το PIN
  5. Το παιχνίδι ξεκινά. 


Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους και τη διευθύντρια του σχολείου.

 Επίσης, προτείνουμε  ένα ψηφιακό σύστημα επιβράβευσης των μαθητών το CLASSBADGES. 
Περισσότερα ΕΔΩ 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Π

Επισκεφτήκαμε τα φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ EUROLAB στο Περιστέρι κι εξασκηθήκαμε στη χρήση του διαδραστικού πίνακα με τη βοήθεια του δασκάλου της Πληροφορικής του φροντιστηρίου. Μας συγκίνησε ιδιαίτερα η φιλική τους διάθεση και η έντονη επιθυμία τόσο της διευθύντριας όσο και του δασκάλου της πληροφορικής να μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους μαζί μας.  
Τους ευχαριστούμε πολύ!!!






ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ

Αναρτήσαμε την αφίσα του προγράμματός μας στη Γ΄Διεύθυνση Αθήνας, ενημερώσαμε τον Διευθυντή Εκπαίδευσης , κ. Αδάμ Στάμο, για το πρόγραμμα Erasmus+ KA1  και καταθέσαμε την αίτηση  να μας δοθεί η άδεια για την μετακίνησή μας  στη Μάλτα στο Alfa School of English.




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ
Κοινοποιήσαμε τη συμμετοχή μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ΕRASMUS+ Δράση ΚΑ1
(Σχολική Εκπαίδευση) στον τοπικό τύπο "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟ" με αριθμό φύλλου 1452 την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016.

 Κλικ ΕΔΩ




Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ALFA SCHOOL OF ENGLISH MALTA

Φωτογραφικό υλικό από την επιμόρφωσή μας και την εκπαίδευσή μας στον διαδραστικό πίνακα στο Alpha School of English στη Μάλτα από 18-22/7/2016.

Ευχαριστούμε τη Διεύθυνση και το προσωπικό του Alpha School για το εξαιρετικό κλίμα που διαμόρφωσαν, τις όμορφες στιγμές που βιώσαμε και τη φιλική τους διάθεση που αισθανθήκαμε.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κ. Peter Warren που το κάθετι μας το δίδασκε με ένα χαμόγελο. 



















ΔΙΑΧΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Άρθρο για τον διαδραστικό πίνακα.


ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
Το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους εκπαιδευτικούς.

Αποτέλεσμα εικόνας για ερωτηματολογιο
Κλικ στην εικόνα για να κατεβάσεις το ερωτηματολόγιο.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ LMA
Φωτογραφίες  από το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε με το λογισμικό του LMA από διάφορα μαθήματα των τάξεων.







ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
H παρουσίασή μας από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των σχολείων.


«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Π. ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»14 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ









ΙΣΤΟΡΙΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ
Η θέση της Μάλτας στην Ευρώπη.

St.Paul's Bay  MALTA



Άρθρο της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ για την Μάλτα 
ως τουριστικός προορισμός.
 Κλικ ΕΔΩ


Περισσότερα για τη Μάλτα Κλικ στην εικόνα.









    Δεν υπάρχουν σχόλια: