Πραγματοποιώντας το σχέδιο, το υπάρχον σύστημα (σχολείο, διδασκαλία, εκπαιδευτικοί, μαθητές) καλείται να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του.
Έτσι στοχεύουμε:
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση
- Να γνωρίζουν και να κατανοούν τα βασικά χαρακτηριστικά, τον τρόπο λειτουργίας και τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα.
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων - δεξιοτήτων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση
- Να αξιοποιούν παιδαγωγικά τα εργαλεία και τις λειτουργίες ενός διαδραστικού πίνακα.
- Να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό με τα εργαλεία του πίνακα.
- Να χειρίζονται παιδαγωγικές εφαρμογές και λογισμικά που θα αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική πρακτική, στην επικοινωνία και στη συνεργασία.
- Να εφαρμόσουν τα ψηφιακά μέσα σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης.
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση:
- Να συνεργάζονται και να διαμοιράζονται το εκπαιδευτικό υλικό που θα σχεδιάζουν κι θα αναπτύσσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου