Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 14ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου.

17/5/16



Πραγματοποιώντας το σχέδιο, το υπάρχον σύστημα (σχολείο, διδασκαλία, εκπαιδευτικοί, μαθητές) καλείται να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις και να ικανοποιήσει τις ανάγκες  του. 
Έτσι στοχεύουμε:


Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση 

  •  Να γνωρίζουν και να κατανοούν τα βασικά χαρακτηριστικά, τον τρόπο λειτουργίας και τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα.



Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων - δεξιοτήτων:
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση 

  • Να αξιοποιούν παιδαγωγικά τα εργαλεία και τις λειτουργίες ενός διαδραστικού πίνακα. 
  • Να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό με τα εργαλεία του πίνακα.
  • Να χειρίζονται παιδαγωγικές εφαρμογές και λογισμικά που θα αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική πρακτική, στην επικοινωνία και στη συνεργασία.
  • Να εφαρμόσουν τα ψηφιακά μέσα σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης. 



Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών:

Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση:

  • Να συνεργάζονται και να διαμοιράζονται το εκπαιδευτικό υλικό που θα σχεδιάζουν κι θα αναπτύσσουν.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου